Wednesday 21 April 2010

berlari mencari foto

Hari tu I noticed that Ayub had his running picture up his FB profile.  Orang bongok la kan aku ni, tak reti mana nak source out for the photos.  Yang masa Putrajaya tu pun Suri Sanusi yang posted it up for us.  So Ayub gave me the link and rearing to go ni, siap korek balik nombor lari pepagi buto ni.

Aku pun taip satu persatu macam orang jarang touch the keyboard ni...

Keyed In: K.1.0.3.1.5.
Result: Sorry, the item that you've looking for is not in the Database
Response: Cis bedebah...  Not worthy ke aku ni?


Apakah perasaan korang?


Then okay...  Takpe.  Encik Black punya lah.

Keyed In: H.8.7.8.9.
Result: 2 bijik gambar
Response: Cis.  Gambar bontot aku pulak tu...  Ish.  Tak relevant langsung!


Ko tengok gambar bontot akak pulak yang dia ambik tu... 
Tapi takpe.  Janji ada.  Yes.  I am shallow.


Okay okay.  Ada harapan ni...  Carik gambar Akak Vogue pulak lah!

Keyed In: K.1.0.1.9.6.
Result: Sorry, the item that you've looking for is not in the Database
Response: Harapan pelesu betul... 


Apa nay?? Takkan limelight on Encik Black aje ni?


Ye.  Ini adalah aku memuntahkan perasaan disappointment aku. 
 
Bukan aku takde keje.  Aku ada kerja belambak ni.  Kalau nak sikit, aku boleh bagi.  Amek la kongsi sorang sikit.  Aku tak kesah.
 
Tapi cemana I find time for it?  Got...  In between work, I snippet la time little bit to cover my sorrow.  You want me to go insane izit...  Dah la kelaparan gilos ni.  Tadi pun siap sorang tu dok gelakkan aku, "Banyak sangat ke keje tuuuu... [menjuih]"  Ye la.  Dok kenen blogging aku le tu.  Aaah.  Persetankan saja mereka.  Yang jadik gilanya nanti pun aku.  Bukannya mereka dan keluarga mereka.
 
Dah.  Tiba masanya untuk Nadia mengorek mekanan kat bawah meja ini.  Tidak.  Jangan otak kuning.  Itu namanya selective reading.  Bukan korek menda lain.  Aku tulis tu MEKANAN.  Paham?  Udah. 
 
Babai.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...