There was an error in this gadget

Friday, April 30, 2010

suatu hari aku telah tergoogle sebentar

Aku tetiba rajin nak mensurfing sikit [sikit jek. seriyes...] jap tadik.  Teringat pulak kat dua tiga orang makhluk Allah ni.  Aku telah mengooglekan nama-nama mereka dan terlihatlah perihal mereka sekarang.  Elok je.  Rapi.  Tersusun.  Bukan lagi prize possession orang seperti 10 tahun dulu.  Nampak yang diri itu adalah prize possession kepada diri sendiri.  Bagus.  Syabas. 

Yang dulunya seorang, kini berdua.  Yang dahulunya berdua, kini bertiga.  Seikhlasnya, aku doa semoga berbahagia anda-anda sekalian disamping yang disayangi. 


Taken off the web.  Thanks [here]
Ini adalah bekas ex-boifren tak jadi.  Ha ha.  Ye lah.
Ilusi je tu semua. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails