Wednesday 28 April 2010

tolonglah kerana saya adalah berkeadaan b1tchy dan boyak.

Okei...  Hari ni ada kerja.  Tapi aku ada sikit b1tchy.  Entah.  Mungkin tak cukup minum air kosong kut.  Ye.  Aku rasa that is it.  Ye. Kurang air kosong.  Baru je ku telan ubat harian dan pil kalsium.  Haha.  Ada kawan kata patut ler aku dok b1tchy lately ni sebab I missed out on that pill dah berapa hari dah.  Haha.  Mulut puaka.  Betul la tu jugak kut.

Mandangkan badan ni seakan dipam-pamkan secara menjadi-jadi lately ni, aku rasa macam supplements yang telah mentransformkan aku menjadi gergasi.  Semalam bila duduk depan tv, Abang Ngah dok perati Mak dia yang dok picit-picit sendiri spare tyre lori dia.  Aku pun tergelak.  I said, "Eeee...  Look.  I'm fat...." dan anak aku gelak sambil kata, "He he. You ARE fat." 

Err.  So...  Nak marah anak ke?  Ye.  Innocent tu budak tu.  Belum pun masuk 4 tahun lagi.  Aku pun sambung je la gelak.

But seriously, I don't think it's supplements.  It's just that I'm aging, hormones lagi slow tahap siput khinzir dan my body's water retention is really baaaaaaadddddd...  Aih.  And kenapa tetiba kepala ni macam baru mula nak sakit je ni?  Lagi, kenapa mengantuk jugak ni?

Got some forms to fill in and plenty of headache to come bekos I still haven't finished those charts.  It has been painstaking.  Perfection IS painstaking.  Kasik cucuk mata dengan garfu macam itu Kassim Selamat.  Ish. 

Haha.  Tetiba boleh pulak teringat cerita Musang Bersanggut the part where one of the ministers tonggang kicap down his throat going, "Kicap?  Kicap pun... kicaplah...!"  Puspawangi punya pasal.  Buduh punya jantan.  Haha. 

It's time to rumage something and be useful.  Being b1tchy really tires me down.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...