Monday 19 April 2010

tugasan hari ini adalah... ada lah!

We spent yesterday sleeping.  Well.  At least I did.  Tido je. 

Nadia mengejar tidur. 

Ha ha.  Ye.  Tapi tido pun dengan little kitten.  Budak kecik tu tersepit je kat celah ketiak.  Bangun je terus sengih menyeringai yang sweet.  He he.  Elok sangat le dari yang bangun bangun je dah moody semacam atau dua macam.

Aku kena buat beberapa carta ni sekarang ni.  Bukan tak boleh buat.  Aku suka guna PowerPoint tapi menatang tu macam ada kurang sikit dengan nak mendotdotkan line dia ke tidak.  Samaada itu atau pun aku yang tak tau sebenarnya it can be done.  So memandang kat Excel Sheet dengan perasaan tiada perasaan sebab macam, "Ek eleh, kena pakai Excel ke?"  Boring betul.

There are also things that I have to send back to KL.  Tapi nak kena buat delivery sheet pulak.  Tu pun satu boring.  Ish.  Dah namanya pun kerja.  Takkan nak dapat gaji buto kut?  Tak challenging langsung.  Lagi pun lagi la tak berkat.  Tapi...  Ish. 

You know what?  Aside of having my sister-in-law tell me that I sound like my father, I KNOW deep within that I am getting more and more like him as I get older.  OH NO!  Good thing?  Entahlah.  Laki aku pun dah tak kata apa-apa.  Ye la kut.  Immune system dah immune.  Ha ha.

Anyway.  Aku kena tackle one by one.

As for my frustation on my blogs, MakSu buat dek je ngan aku.  Ye lah.  Orang tu banyak benda lagi nak buat.  Baik je lagi stussy dari nak layang orang tua ganyut cam aku nih.  Uih.  Ganyut kah aku??  Dono.  Don't care.  Ha ha.  I know I still can't see my blogger toolbar.  I'm not really satisfied with the layout.  Terus menonong dan membuat panggilan pulau kecemasan to Mala.

"Maaalaaa....  Tolong aku...  Toolbar aku ilang.  Aku menci.  Aku tiada option...." dan disahut suara trademark seorang bidadari berciri-cirikan halilintar exotic, Mala pun menyahut, "Oh.  Nantilah aku tengokkan lepas aku settle benda aku yang satu ni dulu k?"

YEAAAAHOOO....!!!!

Okay okay sudah sudah.  Masa untuk mengejar carta Top 10 itu.

[[ Hish ]]

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...