Tuesday 4 May 2010

jap jap, aku nak meraban

Pagi tadi ubat mandi habes.  Potong la yang baru.  Shokubutsu Bali ke hapa namanya...  Memula bila terbau terus macam, "Eh. Penipuan ke ni sebab bau dia cam watermelon je? Ape ke Bali nye menatang ni??"


Taken off the web.  Thanks [HERE]
This is the one I'm trying now.  Bess jugak.


Sambil-sambil tu baca la peket dia... Frangipani.  Macam bunyik nama resort kat Langkawi je...  Sambil mengalamun tu baru la hujung tu keluar bau bunga cempaka.  Glamer siut nama internasional cempaka, Frangipani tu kan?  Ha ha.  Agaknya nama aku kalo dalam bahasa omputeh adalah Natalie Portman.  Haha.


Taken off the web.  Thanks [HERE]
If I go to the omputeh village, I become very seksi and
baring on forever on the wall, you know?
Because I'm worth it!


Sekarang aku masih mempunyai perasaan merentan dengan isu heavy weight.  Ye.  Latino ass kunun...  Betul la tu.  Sebab saiz dia adalah super size, kalau letak stapler, stapler pun boleh hilang.  Kalau sandwich O'Brien's, lagi lah!  Ye.  Tak paham ke?  Layan je la.  Ha ha. 

But what does it prove?  Ye.  Setiap kali aku makan nasik for tengahari, aku akan advertise dalam blog ni.  Tada tipu.  Tipu dosa.  The other times I would be eating sandwiches.  Percaya tak?  Itu lah dia.  Maybe it is like what the dokter said.  Something hormonal is probably going on with me.

PS: Why is it semua benda mencuci kita panggil ubat eh?  Ubat mandi.  Ubat cuci pinggan.  Ubat nyamuk.  Semua sebut ubat...  Entah.  Tak paham aku.


Taken off the web.  Thanks [HERE]
Ubatnya chiiiiuuuummmmmm......

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...