Wednesday 5 May 2010

kepala sakit mau kasi ketuk sama umbrella ella ella ella

Seriously, kepala aku sedang sakit.  Berderap angin yang baru nak keluar ni.  Adakah ini akibat menonton Desperate Housewives malam tadi?  Well.  Maybe.  Ramai pompuan beratur nak tengok citer tu malam tadi.  Betul.  FB status I tak tipu punye.  Dan ramai jugak malam tadi menanggung sakit kepala.  Diorang punya FB status tak tipu punye.  Malam esok, malam Jemahat, hitu lain cerita okei...

Ceh.  Buat malu aku je dok berbunyik-bunyik macam lahanat kat sini.  Kalau la sebab boss tak sayang kat aku [sayang ke boss???], for sure dah lama dia mara ke hadapan dan ketuk kepala aku satu kali dengan payung sepanjang berkaki-kaki itu.

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Rupa aku selepas diketuk on the head with the umbrella oleh boss tersayang.  Hebat betul.  Aku terus berambut platinum blonde.  Pensan mak mentua aku nengoknya nanti.  Haha.


Macam mana pun, aku rasa, bagi je la aku percaya yang punca kesakitan ini adalah kerana cerita berantu tersebut.  Desperate Housewives adalah punca segala penyakit. 


Taken off the web.  Thanks [HERE]
Cerita puaka yang dimaksudkan itu.


Dan seriyesly aku sampai hari ni masih tak tau cerita tu diorang [Desperate Housewives ler tu... ] tayang kat channel mana, hari apa dan pukul berapa.  Ya.  Kronik la kunun... 

Tapi tapi tapi, tadi aku baca satu artikel kata 'What Happy People Don't Do' is watch tv. 

What Happy People Don’t Do
By RONI CARYN RABIN




Published: November 19, 2008


Happy people spend a lot of time socializing, going to church and reading newspapers — but they don’t spend a lot of time watching television, a new study finds.

That’s what unhappy people do.

---> Lanjutan komposisi bernas ni, sila click kat SINI


Ko percaya tak?  Dan ko percaya tak ini adalah bermaksud aku happy?  Ha ha.  Pertanyaan khas buat kawan-kawan serta mereka-mereka yang pernah bertembung mata dengan aku ni...  Sila jawab teka-teki teka-tekuk itew.  Ha ha.  Ye.  Korang pulak pensan.

Ei.  Boleh tak aku terkial-kial jap flipping back and forth semua menatang file yang terbukak in my PC trying to figure out what I was trying to do?  Is it really that bad?  Aih.  Dono lah.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...