Friday 21 May 2010

mataku pedih tersampuk dengan realiti yang tidak dapat digarap oleh diri ini



Watikah hari ini adalah...

TOLONG TOLONG TOLONG!!!

Mataku pedih tersampuk dengan realiti yang tidak dapat digarap oleh diri ini. 

Aku tidak boleh menerimanya dan aku harus mengontrolkan keimananku.  Tapi aku berperasaan begini.  Mengapa?

Hari tu sebab lama tak berFB, tak leh nak masuk sukati sambil berangan-angan melihat-lihat gambar tu.  Terbendung la sikit.  Ni mungkin sebab terbendung itu adalah terjadi in a longer period of time than it should that's making me jump at all angle. 

Semua-semua tu pun menjerit meminta aku menggarapnya.  Mereka mau pulang bersamaku.  Seriyes. 

Tak tipu punya.

Tolonglah. 

...Aku...

Dan online shopping.


Image taken from Google.  Thanks.
Ya.  Perasaannya adalah sangat.  Tragik. 
Tak tipu punya.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...