There was an error in this gadget

Monday, May 10, 2010

sorang makhluk pernah berkata

Sorang makhluk Allah ni penah kata, "Nadia, you ni kelakar tau," yang membuatkan aku go, "Heh? ...Apakah..."  Bertahun-tahun dia sebut, tapi aku ni rasa aku biasa-biasa je.  Tapi dia kalau aku kol dia, memang la dia gelak je sampai aku tak leh membezakan dunia realiti dan fantasinya.  Lebih-lebih lagi dengan aku yang begitu seriyes orangnya.  Malahan ada kala aku rasa aku ni makhluk asing sebab aku boleh tergelak dalam saat yang memang tragis.  Dan kalau berbalik pada statement makluk Allah tu, dia macam jadi tak relevan dan sangatlah amende. 

Tapi kan, kenapa bila aku baca blogs aku balik aku pun boleh gelak sensorang?  Hahaha.

[Ni pun dah tergelak sensorang]

[Pensan] 

1 comment:

Nadia said...

testing testing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails