Thursday 13 May 2010

tiada sedih, happy, teruja, terkesima, nak nanes ke. semua tiada.

Watikah hari ini adalah...

Kenapa taulan rasa didadaku semalam adalah benar? Aku ada sedikit sengal. Tidak punya apa-apa perasaan pun. Tiada sedih, happy, teruja, terkesima, nak nanes ke. Semua tiada. Tapi bila gelak, aku gelak la. Bila kena senyum, aku senyum. Aku kerap rasa seakan tidak normal bila perkara ginik jadi. I mean. Aku ni alien ke sampai tak ada perasaan?

Macam mana pun, baruku tau. Ada maksudnya itu.

Instict aku quite powderful juga. Cuma slacknya, instict aku ni mantol tercari-cari. Bila dah tau kenapa, tepat sekali adanya.

Selamat sejahtera. Aku pun tatau apa nak kata. Yang aku tau, aku rasa aku nak dengar lagu TATU la. Lama tak dengar. Kasik hingar, pasang kekuat sampai Boss memang terus ketuk kepala aku dengan tangan dia sendiri. Jam tu barulah ada perasaan. Ha ha. Siap ada rasa-rasa terkucil basah ku tahan Jebat.

But what ever it is, I'm feeling much better.

Thank you blogging.

And thank you for reading.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...