Tuesday 11 May 2010

sexy as hell la kunun... [pensan]

Watikah hari ini adalah...

I was told that my widgets didn't show.  Puas seantero aku mencari punca.  Ni adalah kerana...  I memang dah install option for quick reactions and telah juga meng-able-kan comments.  Dah la aku yang sedang memakek koset ni tak boleh bernapeh jadi lebih macam tak boleh bernapeh.  Pusing-pusing going roundabout you...  Google here google there...  Aih.  Nadia, sila kamu bernapeh ya.  Tengs.

Then finally I was told to reset to default.  Dah buat, tak jadi apa pulak.  So reset, reset dan reset lagi.  Reload balik satu menatang tu and finally...  It's there!

Patut ler juga aku dok pikir...  Benar la aku dok meroyan sensorang je.  Ek?  Abih tu cam...  Naper orang suka respond bila posting dalam FB je?  Orang malas kut.  Ek?  Aku tak cukup spec mungkin.  Tapi ari tu Lord Zara datang visiting...  Gua teruja beb.  Tapi...  Tapi...  Tapi....

Tragedi dalam diri.  Ampuni dan hayatilah bahawa aku adalah seorang yang terlalu self-critical.  Hanya kerana aku adalah seorang Virgo.  Dan Virgo memang begitu.  Dia kekonon perfectionist...  Tapi kalo hang mai datang opis aku ni...  For sure hang pensan!  Tada tipu punya. 

Tapi kan.  Penat tau jadi orang yang tak tahan tengok benda out of line.  My sister has been telling me for years of what I am.  And I pulak go, "Amende...  Whatever..."  Ceh.  Attitude kunun macam tak pedulik...  Tapi jam main solitaire dengan daun pakau pun boleh ngamuk sebab kenot keep everything into a straight line.  [Yes.  I'm such a pain.]

But this I tell you.  Maybe I am such a perfectionist that I have made this theory for my own self-sanity.  I CAN be a super clutter.  I can close one eye.  I can't close both eyes sebab nanti I kenot see, I get accident nanti how...?  Ha ha.  Ye.  But how can this be kalau sudah perfectionist kan?  Okay.  BECAUSE I am one, I know I cannot control everything to follow my requirement so, I either drop everything and NOT do anything about it - AT ALL; or keep it to my own standard.  Can follow me tak?  Ye.  Aku tau betapa anal nya itew.  Shadap yu.


Taken off the web. Thanks [HERE]
Ko tengok tu. Aku ni sexy as HELL... [mulut juih] Haha.

So, tolong jangan komplen kalo ko tengok dalam keta/workstesen/lemari aku serabut.  Kalau ikut spec aku, semua baju dalam lemari tu kena bergosok dan lipat letak suratkabor.  Tau.  Ye.  Sila pensan sekarang. Sepentot je tak payah.  Itu, dengan sotong kering.  [Have you ever wondered why they even came up with sotong kering??]

Uish.  Aku memang la sedang tak leh bernapeh.  Apa la aku nak buat ni.  Rengsa...  Tapi kena pakek sebab semalam I pakai the whole day and it gave me better health.  Perut pun tak de la terbarai.  Sihat sikit la dari minggu lepas. 

Wokei...  Time to iron out the office pulak.  Daaaa........

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...