Thursday 13 May 2010

ya. saya sedang sesangat berusaha untuk menggembirakan hati ini. [senyum]

Watikah hari ini adalah...

Okay okay.  Aku sendiri pun dah tatau berapa banyak entry dah I've done so far.  But I want to lift my spirit up.  Walau pun aku masih berada di opis nih.  Dengan boss masih berdiskusi di dalam dan aku dalam keadaan yang mau amat terkucil tapi tak boleh kerana kegampangan korset buduh yang aku telah memaksa untuk aku pakai agar terurus sikit badan ini, aku mau pulang dulu, hangkut kiddies, amik Abang Long di sekolah, drop Kak Long di rumahnya, kemudian Kakak C di rumahnya pula sebelum pulang ke rumah sendiri untuk main masak-masak.

Uih.  Dah berapa malam dah tak masak ni.  Nak kena masak baeek punya.  Mana tau.  Boleh dapat upah.  Haha. 

So okay.  Should be on my way sebelum aku terpaksa bersenggol-senggolan dengan double parkers kat sekolah tu.

Tata titi tutu.

http://watikah-nadia.blogspot.com/



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...