Tuesday 22 June 2010

Adakah aku yang blur... Atau pun dia?

Watikah hari ini adalah...

Semalam aku hadir ke opis guna cimata lama.  Frame kaler brown.  For the past 2 years ni cimata aku ni silver.  It the exact same cimata yang aku guna when I first joined kompeni ni.

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Ini bukan gambar aku.

Puan A:  Hey, why you look different?

Aku tergamam jap sebab tak teringat. 

Puan A:  You [scrutinized me up and down]...  You did something to you hair ah?

Aku:  Huh?  No lah.

Puan A:  What you did ah? 

Aku:  It's my glasses.

Puan A:  Huh?  What did you do to you hair?

Aku:  It's my glasses.

Puan A:  What did you do?

Aku:  No lah.  My glasses.

Puan A:  You look different lah.  ...Your hair...

Lepas tu dia blah.

Adakah aku yang blur...  Atau pun dia?

6 comments:

seldom break said...

hahahaha..dia blurr.ko stone.

Nadia.Is.Cute said...

oih! encik black adalah weed. hehehe.

Unknown said...

haha~...
dh mcm itik cakap sama ayam je.hehe.. :D

Nadia.Is.Cute said...

tau tak pe! i'm just innocent... [bluek!]

Unknown said...

innocent?really!?..haha~... :))

Nadia.Is.Cute said...

seriyes. tak tipu punya.

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...