Monday 21 June 2010

aku kena gelak beb... aku kena gelak beb...


Watikah hari ini adalah...

Gua kena gelak beb.  Gua kena gelak BAAEEEEK PUNYAA. 

"Monday Blues tu..."

"Ni, BOLA punya pasal..."

"Haha.  FIFA World Cup..."

Huhuhu...  I terbagik dokumen kat salah orang Boss!!!

Kenapa la semua Lady Boss dalam miting tu hari ni boleh pakek kaler synchronize swimming yang sama...  Aku pun tekejut beruk bila Lady Boss yang disuakan dokumen tu terbangang nengok aku.  Sama terbangang aku dok terpikir kenapa laaa Boss.Nadia.Is.Cute bukan rupa Boss.Nadia.Is.Cute.  Kena tenung dia 5 saat tu beb.  Blank jap.  Lepas tu baru nampak Boss sitting AT THE END of the table!

Huhu.   I blame this old glasses I've got on dengan mata kanan aku ni terasa mereng sebab tak sempat nak change the lenses pun; bekos sori, I berry the bizi wiken baru ni okei...  Jumpa spec ni balik pun kat rumah Nenek bila dah petang on Sunday.  Punya la bagai nak rak ngombah rumah sendiri sampai saidifek satu sistem pernafasan...  Tekak sandpaper-ish.  Hidung rasa macam nak amik cotton bud abis tu layan je sampai penat bersin.  Pastu tido.  Kat rumah.  Sendiri.  Haha.  Berangan memang aku juara ya. 

Itu pun nasih baik jumpa.  Kalau tak, sengsara beb.  Aku yang mereng ni akan menjadi lebih mereng.  Tapi aku tau engkorang for sure lagi suka kan?  Kan?  Kan?  Kan?  Ceh.  Bluek.  I donch want to fren you ols okei... [jari telunjuk goyang-goyan macam Hindustan heh].

Dah lah.  Nak berangan.  Kenonon terjumpa cotton bud la kat opis ni...

 

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...