Saturday 26 June 2010

Hari yang runsing

Apa nak kena buat nih?
Silalah anda meroyan.

Ya. Aku perlu meluahkan perasaanku. Aku adalah sangat penat dan rengsa dan serabut dan mata pun dah tak bulih fokes dengan betul.

Hari yang agak keruan, sampai aku takleh handle lagi. Aku telah membawa diri ke farmasi, beli ubat HT dan menelannya. Aku takmo aku termeninggei akibat stress yang tak munasabah ini. Aku rasa mungkin patut-patut aje aku yang lari marathon tu esok. Bukannya mereka, mereka, mahupun mereka. Ye. Nampak sangat aku rengsa.

Ni sekarang tersadai kat kedai kopi yang tidak mau melayan aku walau dah dipanggil tadi. Lantaklah.

Okei. Taim to go.
Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...