Friday 25 June 2010

merajuk jiwa [secara tetiba lak tu] tak ke mana...

Watikah hari ini adalah...

Hari ni, tetiba je aku emo.  Memang aku tersentap gila punya.  Meraban.  Tak penah-penah aku bagitau sikret jiwa ni dia terkeluar je tergolek sampai dah tak nampak dah key pad.  Mungkin kalo dia iPad, senario dia agak berbeza.  Oh.  Tidak.  Dah tak pasal...  Ini mungkin mendatangkan masalah kepada aku kemudian hari.  Ye lah.  Orang suka bercakap about things that does not concern them.  And you can't stop them either.

Then going back to send Abang Long to school, aku terduduk jap kat depan rumah tu.  I felt disoriented.  A little bit of faintness has been going on.  I realised that although I've been taking it one step at a time, maybe stress is lurking on back on me without me noticing it.  Lagi pun asik tak dok diam je, kan.  You don't even have time or will want to allow yourself to be thinking if you are stressed out.  Hik hik hik.  Lagi pun aku dok luar rumah tu sebab tanak Cik Adik terjaga.  Kang kalo aku masuk dalam rumah tu for sure bangun nanti aku gak yang leceh-leceh nak keluar hantara Abang Long nanti.  He he.

Even driving back to the office pun disoriented.  I must be really sad.  Not sad, I think.  Just disappointed.  Tapi nak buat cemana.  Takde ubatnya pun.  Maybe I should stop trying so I don't have to be feeling this way at all <--- Ceh.  Ayat bitter tak blei ke mana...  Tu la tu, lagi makan hati, lagi makin gemuk aku jadi. 

Taken off the web. Thanks [HERE]
Mengada tak aku letak gambar ni?
Izinkanlah...
Jiwaku berdarah.

Takpe lah.  It's okay.  So far menulis ni pun takde nampak arah ke mana lagi.  And I haven't been doing anything productive.  Maybe I should, then.  It'll take my mind off sekejap.  Kang kalo aku balik umah mental kang, aku gaaaak yang something wrong. 

Membawa lara hatiku pergi...  Don't worry.  Tak lama pun.  Jap lagi, for sure aku datang balik.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...