There was an error in this gadget

Monday, July 19, 2010

Gossip? Pasal I ke? ...err... Ke pasal you?

Gossip!

Fuh. Berita terkini tuuuu gua dapat beb. Sensasi! Panas! Panas! Gossip apa tu, lu tanya. Punya la banyak sampai gua tak terdaya nak ulang tayang kat sini! For sure korang bengang ngan gua kan? Haha. Ada aku kesah?

The kids dah tido. I'm still awake dengan masalah kembung perut. Selalu aku buat gelak kat abang S. Perut dia maveles. Bulat. Jitu. Kenkadang letak pen kat hujung perut dia sambil bertanya, "Ni kalo cucuk, pecah tak?" Yang patutnya, aku cucuk perut sendiri je. Tak pun, cucuk kat latino ass ni. Pastu pasang api. Nadia menjadi The Rocket Man. Haha.

Entah dah berapa hari aku tak menulis. I've lost my sense of humour. Maybe that means I'm losing weight. Sebab kurang nganga. Kurang gelak. Tak masuk angin. Sekarang angin mau keluar. Duniaku ada sedikit hambar.

Lately ni, I get things repetition playbacks in my head. Aku terasa mulut aku makin jahat. Dia jadi dendam berbuku dalam hati. Musabahkan diri. So mulut aku ni kena berenti berkata-kata. Done.

So okei. Lepas tu aku pun tido...


Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails