Wednesday 14 July 2010

nadia yang ajaib

Watikah hari ini adalah...

I had trouble with my computer this morning.  Couldn't get into anything.  Marah ke?  Tak.  Rengsa.  Even the comments I had dalam my FB status updates didn't do much for me.  So instead, I concentrated on filing.  Yes.  Ape ke jadah nya Nadia membuat filing?  Haha.  Yes indeed.  That was what I did. 


Taken off the web.  Thanks [HERE]
Aku buat filing.  Macam ajaib je.

My mental selama dua tiga hari ni agak mental.  Bukan heavy metal.  Tapi sengal metal. 

Let me tell you.  Reading something would require me to read berkali-kali and despite having tried very very hard, I still miss the point or whatever it was trying to say.  Dan aku merengsakan penulis dengan bertanya apa ke benda menatangnya yang orang tu tulis. 

So anyway, having done with lunch etc, now aku mengadap balik meja yang bersepah-sepah files.  Orang pun harus konfius.  Tak tau sebenarnya I'm done with it or not.  Haha.  Aku sendiri pun tak sure.  Haha.  Aku pun tak tau mana la pulak nak simpan semua menatang filenya ni kat mana.  Sebabnya, the predecessor's files are still in the cabinets.  I haven't removed them because they're quite current and so got no space lor...  Jadinya masuk je dalam kotak yang mana aku tau mana nak retrieve balik kat bawah meja ni.  Janji kemas.  Cuma sekarang, tak kemas.  Sakit mata.  Tapi malas.  Haha.  Bongok tak?  Nak tanya tu...  Cemana nak buat.  Haha.

But so I must.  At least I can move on to doing something else.  Walau pun aku ni sebenarnya sedang agak sengal.  Otak berdengung.  Penat lain macam.  Nak tido.  Nak balik.  Tak nak balik.  Alah.  Memacam lah. 

By the way, like my new layout?  I just got bored with the old one, though I loved it so much.  It's not too bad la kan.  It's nice.

It's me.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...