Monday 9 August 2010

Eat at Mantra, Sunway Pyramid

Watikah hari ini adalah...

Hari ni aku sakit kepala.  Perut pun penuh.  Terasa keji kerana memakai koset buduh tapi sangat membantu ini.  Mana tidaknya.  Makan juice yang menstabilkan isi kandung badan ni.  Pakek lagi koset yang memang mengeluarkan angin aku nih.  Over that was also my Quaker Oat I had this morning.  So it's like triple whammy.  Dan dan pulak ada one department ajak aku mentedarah jamuan sempena nak berpuasa ni.  Oh sungguh tidak.  Tidak boleh.  Bukan tidak sudi ye.  Tidak boleh dah.  Rugi aku kan?  Tapi Encik Black pasti berbangga dengan aku.  Haha.  [Totop mata]

Tapi nak buat cemana...  Dah Akak pun suka makan.  Though I do feel lately ni macam aku ni dah kurang percentage bess nyer sebab aku ni bess kalau dibuat ajak makan...  Now like, even if I eat pun, I'd be taking so long of a time sampai orang lain boleh terasa mengantuk.  Haha.  As one should pun.  Kita makan mana boleh telan je pun.  Buat sembelit je gitu.  Kena kunyak lumat dulu baru telan right?

So talking-talking about food, I post some pics I took when we went for dinner dekat Mantra, Sunway Pyramid a while back. 

Love the food!

@ MANTRA - Sunway Pyramid
Precise location: Old wing, next to Sushi King/Tony Roma's around the ice skating ring


I dunno what we ordered.  Tak ingat nama-namanya.


Tandoori and Garlic Naan. 
Tolong order Garlic Naan dia ya sebab sangat sedap nak mampus!


This was what I had on my plate. Sikit je.
[Apa yang nampak la kan...]


Pinggan yang kosong... 
Pandai akak makan kan?  Haha.
[Entah dah berapa keping naan dah tala dah mentara ni??!]


Cik Adik dan Nenek


The food there is wonderful.  It may take some time before you get your food but you can sidai cuci-cuci mata tengok Sunway Lagoon while waiting.  So it's not so bad.

And isn't it amazing that posting those photos didn't make me yearn for food?  **sigh**  I miss eating though.  You can count of that.  But I surely need my health back.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...