Wednesday 18 August 2010

Watikah hari ini adalah...

Kepala ni sedang terasa bengkaknya.  Kurang sedikit setelah dipicit secara tidak sengaja oleh Scha tadi.  [Ko...  Glamer tu aku letak nama ko...]  Dia punya la nak carik jugak bebola dalam bahu tu.  Nasib baik tangan aku tak terpelanting ke belakang terlepuk dia ke kan...  Macam bebola api jugak aku belahak.  Berat-berat sungguh hangen. 

Pagi tadi pun I pakai baju yang dengan konpiden diri that it is wearable.  Then I left the house with Abang Ngah.  Sambil-sambil driving tu, layan Babyface sampai termiss sekali lagi (what else is new), junction to Abang Ngah's school.  So, pusing la balik.  After dropping him off, I changed my mode to What's Left of Me by Nick Lachey. 

Ei.  I dono why la but that guy has some kind of effect on me...  Yeah la.  That one.  And Usher.  And John Legend.  Lagi, bakal menantuku Aizat.  Hihihi.  Ramai gila.  Hik hik.

Talking about Aizat, hari tu kan I meraban pasal dia.  Sekali, two days later laki aku tanya, "Nanti kita gi Kedai Musik Abdul Wahub dan beli CD.  Maybe you can get CD Aizat you tu ke..." 

Uih.  Mana aku bagitau mau itu CD??  Tapi I tewl you, perasaannya adalah...

ONE/  Akak guling-guling sambil sukahati sendiri. 

TWO/  Akak guling-guling sendiri sebab discovered Encik Black folo blog aku rupanya.  Hehe.

THREE/   Okei.  Baiklah.  Bebulan puasa ni tak baik menipu.  Maka, aku terpaksa mengaku.  Aku tipu.  Mana ada Kedai Musik Abdul Wahub? 

 
Bukti aku sudah memilikinya. 
Tapi bila sampai kat kedai tu sebenarnya huru-hara sikit sebab tatau nak amik yang ni or the latest one.  Kalo amik dedua kang...  Itu boleh dikatakan kategori agak tragis jugak tu.



Anyway, sambil-sambil menyanyi... 'You can have... what's left of meeeeee...." sensorang dalam keta tu, tutup radio, tutup henjin keta, tutup pintu...  Sekali kau...  TIGA butang aku terbukak beb.  Terbukak baeeek punya...  Gila lah.  Entah dah berapa orang nampak sukahati.  So hari ni, aku mengayakan fesyen terbaru dengan menyelak 3 paper clip pada butang and one pashmina over the front.  Well.  What choice to I have kan? 

[Though suddenly terdengar Encik Black at the back of my head saying, "Bukannya tak boleh jahit...".  Adeh.]   

Ye lah.  Ye lah.  Balik ni I jahit laaaaa...

Hmm.  Okei lah.  Terasa pening sikit ni.  I think nak kena baring jap.  Get the blood level lower a bit.

Babai.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...