Monday 30 August 2010

Watikah hari ini adalah...

Hari ni aku sangka aku boleh agak berpoya-poya.  Akan tetapi, tidak rupanya.  Ada mesyuarat kilat, petir, halilintar dan bermacam-macam jenis mesyuarat yang ada. 

Taken off the web.  Thanks [HERE]


Aku telah berapa lama tidak menulis.  Mungkin sebab aku terlalu sedated.  Or perhaps, not sedated enough to get to this point.  Entah.  Yang aku tau, precision itu agak lari.  Atau pun mungkin sebab semua setan dah kena ikat templeri sebulan telah mematahkan spring aku agar tidak dapat meroyan dan mengarut secara tragis.  Ye lah.  Jiwa aku ni sangatlah...  Begitu.  Nak mengarut pun harus ikhlas.  Haha.  Begitulah...

Perkataan tempeleri itu mengingatkan aku pada sorang ex-officemate 13 tahun dulu, Janet.  Dia tu kiut.  Haha.  Tapi slang dia sangat pekat.  So pernah once dia cuba eksplen tentang staff dia.  "Ini olang aaa kileje tempeleri saja."  Dan selanjutnya aku asik je bertanya kembali, "Kerja apa, Janet?" walaupun aku dah tau apa sebenarnya maksudnya.  Saja.  Haha.  Noti ya, Nadia ni...  Macam mana pun aku penuh dengan sifat kemanusiaan [bluek] dan cuba nak membetulkan dia:

Aku:  "Bukan la Janet...  Temparory."
Dia:  "Oh. Tempeleri."

Aku:  "Tem"
Dia:  "Tem"

Aku:  "Pa"
Dia:  "Pa"

Aku: "Rory"
Dia:  "Rory"

Aku: "Temparory"
Dia:  "Tempeleri"

I rest my case.  Haha.

Meja aku ada sedang sikit bersepah.  Nak buat filing.  Tapi lagi selesa kalau bila boss is out of the office.  You know for sure interruption adalah lebih minimal.

Tu lah dulu. 

Sebagai permulaan. 

Bai.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...