Tuesday 28 September 2010

28 September 2010 - Entry 3

Watikah hari ini adalah...

Apakah kegilaan ini?  Berapa entry aku kena buat hari ni?  Nampak sangat betapa sengalnya aku hari ni.  Lebih sengal dari semalam nampaknya.  So that means semalam tu, sengal seekit je. 

Uih. 

Bukannya apa.  Mebe hati ni ada terusik with a few clips I was seeing.  There was the little girl who fell of the ledge.  Then there was the Ramadhan prayers in Alexandria yang juga secara tidak langsung telah memastikan aku untuk menamakan anak seterusnya begitu.  Haha.  No no no.  No stealing-stealing name okei.  That's not nice...  Then oso got the lion meeting up with his previous owner after being sent back into the wild.  Gosh.  Menatang tu betul-betul ingat dia saiz anak kucing lagi.  Nak terbalik-balik tuan-tuannya!

Hmph.

3 miting dah selesai.  Buku rekod dah berguna petang ni.  Ni ha...  2 lagi miting tak bergerak.  Aku agak kematu.  Marah engkorang yea.  My impian of benchmarking my jobscope 4 tahun dulu sudah mula mengorak langkah mencecah kepala aku ni.  Dan-dan aku entah ready ke tidak ni??  Tu lah.  Ari tu dok komplen.  Sarat hati ler kunun.  So, sekarang ni?  Korang nyampah ngan aku ke?  Ke atau...  Aku yang nyampah dengan diri sendiri?  Haha.  Buduh punya pompuan. 

Ah.  Sudah ler. 

I looked through and found that the girl's father caught her at the bottom and she survived the fall. This happened in Korea but was featured in a Japanese show.  But oh how I cried.  Aku kan Mak...  Mak mana yang sanggup? 


Yang ni pulak is the Ramadhan in Alexandria.  Terusik jiwa, raga, bakul, besen, blah blah blah...


And this is Christian the Lion.

Tu je lah. 

Habes sengal dah.  Sebab dah nak time nak balik.  Muahahhah...

Cis.  Keji.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...