Tuesday 28 September 2010

28 September 2010 - Entry 4

Entah apa ke jadah aku nak nulis lagi ni? Tak cukup-cukup ke dengan 3 posting hari ni? Tak cukup-cukup juga ke dengan Twitter and FB status updates? Mungkin tidak. Sebab aku punya mekak sejak touchdown sampai rumah sampai aku nek sakit tekak. Hari ini dalam sejarah la kunun... Dah tu... Sora akak ni kan lembut gemalai bai...
 
Taken off the Web.  Thanks [HERE]
Aku adalah seorang yang jujur. 
Ini bukan aku.  Kalo ni aku, dah lama
kena haiyak dengan mother-in-law ai!
Ai seriyes...  Tak tipu you...  Jujur. 

Memi ari tu dah pesan. Sora akak ni haluih sangat. Mana budak nak dengar. Sekali dengan ketiadaan Bapaknya di sisi, akak telah test power terlebih dahulu dalam keta. Akak practice lagu Matahari Agnes Monica dulu. Haha. Sekali balik... Dengan perangai memasing... Dengan yang si bongsu tu kena noti chair... Memacam. At least ada la sikit efek luor biasanya. Sora Mak pun jadi besooo sesangat...  Dibuatnya juga sebab terikut Memi yang dok mekak kat rumah dia mentara aku kol membuat panggilan kecemasan to her.  Gua tak tipu punya.  Ai jujur yu.  Macam jujur jus.  Sikit je.  Promise.  Ailavyu forever.

Dan juga sebenar-benarnya aku ni tengah saspen. Ada kejadian. Baju laki aku tu dah terjadi multikaler. Usaha jugak aku rendam balik. Dengar kata orang, usaha lagi sambil cakap kat maid aku tuh. Dah tu go mix bajus togeder not same kaler group. Pinis la jadiknya... Maka seperti komen aku di FB: aku pensan, laki tatau lagi dan maid aku dah meraung sambil sental baju yg kena rendam sekali lagi tu. Haaa... Cemana aku tau? Sebab... Masa bunyik dia rendam, henyak, hentam baju laki akak tu, dengar ada bunyik lain yang macam air banyak ditakung.  Dia bila nanes, kalah Agnes Monica menanges dalam sinetron.  Aku tak tipu punya...  Then confirm sebab...  Bebudak ni tengok tv tatau mana depa sumbat remote. Akak bising la dik oi... Kang yang kena bising, telinga akak jugak jadik kuali yang akak idam-idamkan itew.  Dan-dan bebudak tu pi haruk minah tu yg naik kat atas bersora pecah beso len macam sambil kata dia tak reti pun tengok tv ni kan pulak tanya remote kat mana.

Pada dasarnya, aku dah penat mekak malam ni. Mandi pun belum. Dua orang dah tebongkang. Sorang dok layan katun. Layan le awak sensorang. Dah memang susah pun dia nak tido. Kang soh tido, dia pi gentel adik-adik dia sampai diorang terjaga lagi la aku mekak sampai jiran 5 pintu tak blei tido!

Aih. Dugaan...

With sayang, benci tapi rindu-rinduan... <--- ayat tak blei blah
Nadia.Is.Oweis.Cute

Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...