Tuesday 7 September 2010

updated - birthday maksu

Watikah hari ini adalah...

Hari tu birthday MakSu.  Atok kena beli cake.  Atok kena beli cake yang aku pilih.  Haha.  Itu kut bahagian yang paling aku suka.  Ye lah.  Favourite eskem nyer pun takde.  Lantak le kalau pun harus ia Jamoca.  Takpe.  Hari tu hari Sabtu.  Kalau bikin bebudak hyper pun, lantak ler diorang! 

Best tak cake dia?  Aku tak tipukan?


Aku memang jujur.  Macam jus Anita Sarawak tu.


Abang Long, AS, MakSu, AT, Abang Ngah, Cik Adik

Aku telah berusaha sesangat tapi macam haram je uploader hari ni.  Haram ler tu.  Punya lama nak tunggu tak nenaik pun.  Ah.  Sudah lah.  Tak koso den do.  Nak balik lah!  *bluek*

Apdet:
Okei. Ni dah esoknya ni baru dapat sambung apdet gambor:

MakSu and anak buahs.

Semua buat dono what face lah.

  
 
 Muka cengginik kan baik je... minum pun air suam...


 
Atok nak buat muka bosan ke tok?  Tak Atok dah konyang...


Nyum nyum!


AS pura-pura tak nampak la ada paparazzi...


Cik Adik - "SMILE!!!"


MakSu so intent to getting Atok's attention.  And I
don't remember if she got it or not.  Haha.


Now only want to smile at me izit...


Musti la ai gudboi. Ai makan eskemkek ma...


Cantik tak Nenek?


Habis langsung cake tu... 

Sekian, Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin.  Aku kedemaman ni.  Nak balik lah.

Bai.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...