There was an error in this gadget

Monday, September 13, 2010

bunga telur kitorang

Watikah hari ini adalah...

On first raya, kami dah melepasi batas Shah Alam.  Boring dak asik situ je pun?  Haha.  Ko pikir?  Maka kami pun telah melampaui batasan.  Haha.  Kerek.  We went to my aunt's house and found this.



This was my bunga telur masa reception tu.  Memi yang bikin sama Memi dia.  Kami semua lekat paper card 02.02.02 Encik Black & Bini Encik Black.  Haha.  Ada aku pedulik engkorang pikir aku kerek?  Haha.  And we loved it.  Dengan berkat usaha, telur rebus sebijik dapat bergantung kat bunga tu.  Macam magic kan?  Haha.  Dapat kawin pulak dengan hasil tangan Pak Abu slightly before he exploded into the wedding scene.  Nasib baik ko...  Kalau tidak, dah lama Bapak aku tu botak! 

Tengkiu Pak Abu sebab bikin santek santek...  Tengkiu Nenek sebab arranging the wedding.  Tengkiu Atok sebab sain cheque segala macam...  Haha.

Bila ternampak, terjumpa balik bunga telur ni, dan dan tengah raya kan...  Syahdan la pulaaaak.  Haha.  So that was, 02.02.02.  Dan berikutan adegan salam-menyalam di pagi raya, saya yakin insyaAllah, saya masih disayangi.  Alhamdulillah. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails