Thursday 23 September 2010

cerita tentang mambang

Watikah hari ini adalah...

Aku sedang berperasaan sungguh lahanat.  Attention span zero.  Focus, tiada langsung.  Keseimbangan badan?  Maju ke hadapan.  Agaknya kalao mabuk, rasa dia macam ni kut.  Entah.  Aku pernah mabuk laut je.  Oh.  Tak dilupa juga, mabuk naik tren.  Haha.

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Mambang mabuk minum brandy...

When I came up with this blog, got fren told me la.  She said the group of mereng people all togedergeder like to reading-reading this site you know.  I pun, "Oh?"  Then sekali once in a while go hip hop blog hopping, I see seriously close-close...  Eh.  Awat nama website ni cam nama sambadi familiar?  Haha.  Engkau.  Tapi aku buat tatau dulu.  Kebetulan je kut...  Gitu la kan.  Then balik-balik, terjumpa balik.  Sekali tengok... 

Patutlah aku okei je boleh masuk dengan diorang-diorang tu.  Mereka-mereka itu di siang hari adalah seperti mabuk minum brandy.  Haha.  Jenis yang orang tak reti nak layan masa kat sekolah dedulu sebab nak kata mereng, tak jugak.  Nak kata bangang, pun tak jugak.  Haha.  Orang macam aku gak.  Shot circuit tak bertempat.  Haha.

Apa laaaa kan.  Tu lah.  Masa kat sekolah engkorang takmo kawan ngan aku.  Rugi padan muka engkorang kurang gelak.  Gelak sadis.  But then again, aku suka pengenalan kau Caluk Is Cencaluk

"Aku bukan katak hijau, aku bukan cencaluk, aku hanya insan yg poyo, tak reti berkawan, selalu korek hidung depan org, kadang-kadang ada gak kentut dlm lif bila ada ramai orang ha ha."

Aku pun tak reti berkawan.  I get awkward.  Rasanya lagi senang sendiri sebab bila buat hal sendiri pun takde orang yang nak judge balik.  I don't like confrontations.  If I say something, kenkadang berlapik yang terlalu berlapik sampai orang tak paham and benda tu boleh drag bertahun...  Either that or...  It comes out so blunt and direct that it shakes the skull of the other person menyebabkan super sentap dan perkara-perkara berkaitan kemudiannya menyusul. 

Kalo part orang gelakkan aku tu dah biasa.  Haha.  It's the something that we see but others cannot.  The something that we feel yang orang lain tak rasa. 

Apa kabar ko Nyet?  Apa kabar ko Caluk?  Apa kabar ko Minah?  Apa kabar ko Mak Hayam? 

Takpe.  Kendian-kendian la nanti kita jumpa.

Lama dah jugak ko tak bawak aku gi shopping ye Caluk?  Ha ha.  Tapi lagi lama tak layan spa, lunch ngan Mak Hayam.  Dia kata, bila aku blah je, kedai makan faveret semua tutuuuuup...  Harapan.  Agak-agak ko hari Khamis ni kedai makan faveret semua bukak ke sebab aku ingat nak pi beraya kat opis sana?  Haha.

Entah.  Layan je la.







No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...