Friday 8 October 2010

blog yang tidak bohong

Watikah hari ini adalah...

Saya sepatutnya rajin di opis hari ni.  Ai tak tipu yuu okei...  Ai tak pura-pura...  Ai jujur yes hani...

Akan tetapi, introduction hari ni telah pun bermula dengan lainnya.  Dan niat dihati ini telah menjadi jiwang semacam.  Okei tipu.  Jiwang dua macam.  Dan tetiba pulak ada orang jemput makan Raya Last Call.  So ai pun pegi la makan.  Sikit je.  Okei tipu.  Makan banyak sikit je.  Promise...  Aw.

Ish.  Penat pulak nak mode gedis.

Aku banyak kerja.  Lagi banyak juga barang kat rumah tu nak kena setel.  Mana nak beli barangnya etc.  Lagi la sungguh not helpful if I keep coming home late.  [Ling Ling...  Yu jangan marah ai okei.  Ai bukannya gi jenjalan suka-suka.  Ai ni balik kerrja yu...]  So at least tadi murah rezeki orang berbesar hati bagi aku makan.  That means, for lunch, I can go rush tengok bahan/barang/itemized billing [<--- ohapakah??] tengahari ni.  Then kambek taim is still same like right now.  No plan.  But everything depends on what I get masa taim lunch ni nanti.

Tapi seseriyesnya seriyesli.  Aku tengah mengantuk pada tahap yang teruk amat dasat sekali. 

Tolonglah aku.

Sebab tetiba tengok balik kat meja ni, terasa macam nak terbalikkan macam HakHogen je. 

Okei la.  Tak.  Aku tipu. 

The thought of nak menterbalikkan meja macam HakHogen tu pun dah memenatkan aku.  Tak payahlah.

Ko je la yang buat kan untuk aku...


Taken off the web.  Thanks [HERE]
See... Ai dah bagitau yu kan ai pergi werk... 
Ai bukannya memain ngan you... 
Ai sayang you je... 
Promise. 
Ai jujur you...

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...