Tuesday 26 October 2010

hilang ingatan

Watikah hari ini adalah...

This day has been...  well.  Long... ka?  It's only 11-ish in the morning.  So...  apa... kah?

Meja-mejaku masih berserakan.  Otak layur.  Ye ke otak layur?  Entah.  Kalau ye, takkan dapat selesaikan masalah negara dengan menyelesaikan masalah kerja orang lain.  Hmph.  Nak bitchy.  Tapi aku dah buat ikhlas sebab atas sebab-sebab musabab, buat je lah kan.  Cuma bila berfoloap taichi tu macam...  Buleh tak jangan biadab?  Ye.  Paham pun sebab you want to save your ass kan? 

Dari aku pening lalat with soalan-soalan tak berjawab,
lagi bess kalo dapat makan eskrem cengginik. 
Without a care in the world!
Ultimate kan Dik?

Well, documents still masih ada tersangkut dalam OUT tray aku tu.  Yes.  It's just waiting for people to pick them up.  Aku tak lalu nak mengantor.  Ye lah.  Kalau dah lain daerahnya, apa ke jadahnya aku pulak nak mengantornya kan? 

Banyak pulak soklan aku pagi ni ya?  Ko rasa-rasa macam mana?  Ko pun pening ke?  Terima kasih sebab korang sangat perihatin dan nak membaca.  Tapi kenapa aku masih pening ni?  Aku makan obat tak pagi tadi?  Korang pedulik ke?  Oh.  Ai terharu yu...  Tengs.  Lavyusomac.  *muah*
 
Ni sekarang ni kena compress otak yang lanjut ni dengan lebih lanjut sikit.  Nak kena buat claims.  Lepas tu kena buat bajet.  Lepas tu kena pikir esok cemana nak jadi despatch terbaik.  Ye lah.  Dah hari ni pun 26hb.  Dah jadi despatch, baru mampu nak buat filing.  Tak lalu la hari ni.  But sebenarnya bukannya tak lalu.  Tak nyempat.  Bilanya nak buat.  Lunch taim is rehat taim.  But bila taim takde orang is ekceli the best taim for me to kerja.  *sigh*

At least ada jugak tempat nak meroyan.  Nak kol orang, orang kerja kena layan public, tak datang kerja, kol tak berjawab.  Tau-tau je la minah bila reti nak rasa malu kol orang sana sini untuk meroyan.  Orang bukannya all the taim can standby sesaja nak dengar ko meraban, idak? 

Oh.

Dah la dah la.  I need to get on with work!


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...