Sunday 21 November 2010

anak perempuan saya

Watikah hari ini adalah...

Ketika saya mengandung secara surprise pada tahun 2008 yang lalu, saya terasa bahawa saya sedang membawa seorang perempuan kerana saya emo terlebey dan asik nanges je gara-gara rindukan bapak budak pada tahap otromen taro luar kawalan. 

Setelah saya melahirkan anak perempuan saya itu, saya mula appreciate anak perempuan kerana sebelum ini saya boleh lambung-lambung saja anak-anak lelaki saya itu kerana mereka adalah anak lelaki.  <----- Ei.  Ayat apa ni dey?  Dan sebab dia girl, dia ada gedik-gedik dia yang gedis.  Harapan mak nya adalah anak perempuannya menjadi yang sopan, cheeky, penglipur lara dan kekasih hati. 

Tapi tengoklah...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


...Oh Cik Adik...


Penglipur lara la sungguh... *tepok dahi*

Takpa la Dik.  Mak tetap sayangkan Adik...

 

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...