There was an error in this gadget

Tuesday, November 2, 2010

oh tolonglah sudah, okeh?

Boleh tak jangan bawak gi jenjalan?

Tinggal je la kat rumah.

Sebab kalo diorang tak ikut nanti...
korang tak bley study eh?

Hilang konsentrasi eh, gitu?

Or nanti, tak leh nak berkomunikasi
dengan boifren sebab...
risaukan keselamatan mereka, eh?

Rimas tau.

-

-

-

-

-

-


Tolonglah ya.

Demi keselamatan mereka dan keluarga mereka juga.


4 comments:

fairus said...

Macam2 ar.. Ingatkan apa tadi..

Nadia Is Cute said...

haha. sakit mata ai tau.

Albert said...

Depa saje nak decorate belakang kereta depa, tak de fikir yang benda tu jugak yang block permandangan belakang tu... ish ish bahaya bahaya

Nadia Is Cute said...

kunun comey kan? tapi ye betul, ia tidak comey... ia adalah blocking the view. is berry mara bahaya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails