There was an error in this gadget

Wednesday, December 8, 2010

sedih lah

Watikah hari ini adalah...

Kasut. 
Ia adalah sesuatu yang agak susah bagiku.
Peralatan yang amat diperlukan.
Kalau tak, sakit kaki nak berjalan.
Tetapi apakan daya.
Kasut-kasutku adalah selective sesaja.
Sebab kaki aku gemuk.

Bagi yang tak tau apa maksud sepanjangnya aku dok nyebut kenapa kaki aku gemuk, selain dari lebar dan panjang, ia juga adalah kembung di atas.  Oleh itu, kalau pun kaki boleh sarung saiz 39, dia tetap tak selesa.  Ala la pakai elastic band jerut kat peha.  Sudahlah susah nak mencarik.  Dah dapat, beginilah pulak jadinya...


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


Kasut yang telah aku cuba carik selama sebulan.
Setelah habis frust menonggeng setiap kali pi kedai.
Berkedai-kedai dan akhirnya jumpa jugak walau terpaksa
berpisah beberapa banyak ringgit untuknya.



Inilah kasut berjasa.  Kasut amat berjasa.
Sudah pernah direpair sebelum ni kasi refurbish sikit sambil
kasi upgrade sikit tapak kasut tu biar lagi tahan.
Kali ni, satu urat dia pulak yang putus.
Nanti Mak bawak you pergi jumpa dokter ye sayang...


Begitulah...  Kalo datang keja pakai selipar kang, ada kena penampaq Jepun tak?


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails