Tuesday 1 March 2011

Pada ketika ini aku...

Watikah hari ini adalah...

Tengah takde benda nak tulis.  Tapi...


Termanggu walau sedang memandang ke hadapan.
Begitulah perasaan aku sekarang ni.


...Aku tengah gatal dok tengok henbeg.  Tak perlu pun.  Bukannya takde henbeg.  Henbeg Cik Adik pun Mak boleh pakai kan...  Tapi henbeg MK tu memang macam...  tak blei tido laa...

...Tengah dok pikir-pikir nak travel la.  ...Kunun...  Nak pergi mana, buat apa, pun tak tau.  Tehapa-hapa kan?

...Berkira-kira nak ada projek baru.  Nak do a new thing.  Ingat nak belajar balik.  Finally I kind of figured out what I WANT TO LEARN.  Bear in mind, ini adalah konsep berbeza dari belajar sesuatu untuk career mahu pun untuk kepentingan masa hadapan.  Dan aku tak rasa ini ada diajar kat kolej kerajaan dekat-dekat kat sini...  So...

...Apa kaitan aku dengan berries?  Aku asik je tercherry-berry beberapa kali sehari.  Mungkin nak buang toksin untuk membuatkan aku langsing, anggun dan berseri.  Aw.

....Tengah agak lega sebab banyak barang dah clear dari meja.

...Kenapa perut aku ni macam konfius balik ni??

...Lupa nak buat bajet bulan ni, although some bills have been paid this morning.  Nak kena ngadap la jap mentara still fresh ni.

...Hari ni aku agak kaya sebab cuma belanja RM3.00 je.  Singgit setengah untuk nasik lemak pagi tadi dan singgit setengah lagi untuk eskem yang aku baru makan ni.  Tapi ia akan menjadi makan pupus sebab balik ni aku kena pi beli susu dan beras sejumlah RM200 pulak.  

Dah.  Dah tak tau apa nak tulis dah.

Babai.

 

2 comments:

seldom break said...

ye.aku tak tau apa nk komen.sekian.

Nadia.Is.Cute said...

komen kome kome ye

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...