There was an error in this gadget

Wednesday, March 2, 2011

She had me at sekali pandang!

Watikah hari ini adalah...

Dah lama tak masuk dalam NuffNang.  Then I saw the featured blogger of the month, Maria Elena is Greek Helen.  Sekali pandang je, boleh dah jadi skrip filem - "She had me at sekali pandang..."  [Sila muntah sebab jiwang]  She's truly exotic looking.  Skin pun so cantik.  Luminous is probably a word for it?

Anyway, so I hopped onto her page.  Then saw this entry called Karok, Karaoke, Kereoke by her.  She had on this vlog in the entry and it was hillarious.  I just had to share it with you.  Aku gelak sensorang kat sini [sambey pekup mulut].  Gila ko nanti orang lain dengar...  Ye.  Diorang ingat aku yang gila sebab gelak sensorang.

Nemind.  Aku nak bagi engkorang gelak kat sini je.  No nid to jump pages! [Terukkah aku ini wahai teman?]






Amacam?  Haha.  I'd probably be coming back to watch it every now and then.  Budak ni crack okeh...  Jenis yang nak je letak kat tengah rumah tu.  Saja je.  Sebab suka.  Buleh?  Jenis macam, kalau ada cucu aku sorang aku macam ni, mesti anak-anak menantu aku stress sebab asik nak cilok je cucu tu abis tu asik je nak letak kat tengah rumah.

"Hish. Mak awak ni takde keje lain ke dia nak buat? Asik amik anak kita je??" [moncong]

"Ala you ni... Dah nama pun Mak saya. Syurga saya kat tapak kaki dia..." [garuk-garuk kepala]

"Eeeeeee.... [rentan sikit-sikit] Kalau ye pun, bagi la anak kita tu makan, darling... Ni, asik je letak kat tengah rumah tu... Eeeeeee...."

Hambek ko! Haha.

Haha. 

Okeh.  Enjoys u'olls.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails