Monday 27 June 2011

7th Folder, 7th Picture

Watikah hari ini adalah...

Hari ni nak buat game sendiri.  Nak carik dalam 7th folder, 7th picture, 7th blah blah blah.




Okeh.  Aku terpaksa tipu sikit sebab 7th folder tu belum ada watermark lagi.  So this is the 7th photo out of the watermarked folder. 

Masa ni aku attend AJL last year.  Gila gayat wei.  Aku dapat tiket VIP tu...  Sekali tengok yang remai tu pun adalah VIPs yang lelain.  Haha.  The red seats in the middle tu are for celebrities.  Kat situ jugak aku nampak Radhi OAG.  Macam kelakar sebab we know each other many years back dan aku tak rasa dia ingat aku [of course] dan aku tak slim macam dulu jadi sendiri mau ingatlahkan...  The funny thing was, I ni kan agak rabun.  So like, terkial-kial tenung macam nak makan orang sebab tak nampak, tak cam...  Radhi was looking at me, walau pun aku turn away sebab dah termalu namun bila ku kalih rupanya dia masih memandang aku membuatkan aku semakin terkial-kial [sebab aku konpiden giler ni dia dah tak kenal aku], sebelum tetiba dia amik jari dia dan flying kiss kan aku satu.  Haha.  Tetiba ai jadi shai.  Haha.  Dia gelakkan aku pun semakin lagi ai jadi shai.

Gedis.  Getis.  Geledis.

Itu saja pada masa sekarang. 

Tengs.  Lavsyu. 

But not that one man in the opis kerana dia sungguh durjana. *nyeringai*

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...