There was an error in this gadget

Friday, June 10, 2011

Cer Citer

Watikah hari ini adalah...

Siapa ingat Klim?  Aku ingat.  Aku selalu berangan aku minum susu macam budak-budak dalam iklan minum susu. 

[Nota: Aku tengah nak nulis tapi kakak cleaner asik bercaaaaaaakap je...  Aih]



KLIM
Ni dia tin susu dia


Eniwei.  Iklan Klim.  Product berzaman dah ni.  Aku tengok kat tv pun masa aku pre-school agaknya.  LOL.  Bunyi macam apa je.  Pre-school...  Ada lebih 25 tahun tu.  Jubli Perak siot.  Haha.  Maka dengan ini terpaksalah aku menJubli Perakkan diri sendiri. 

*termanggu*

Aku dah tua siot... 

*sigh*

Dah lah.  Aku pun tak lupa apa aku nak citer ni sebenarnya.


2 comments:

Anna said...

Wujud lagi ke??

Nadia Is Cute said...

Takde dah. Teringat je sebab iklan diorang ni yang terhebat masa delolu. ...Aside of susu tong Nestle yang belang-belang biru putih tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails