Friday 15 July 2011

Jom minum petang!

Watikah hari ini adalah...


Pulut Hitam Molek


Best! 

Baru siang tadi dok meraban nak pulut itam.  Dapat pun.  Nak makan kat rumah, kalau buat nanti takde pulak lain nak makan.  So I pi la beli bubur instant yang kecik kat Giant a couple of weeks ago.  Ye ye dengan perasaan terkesima sebab ada pulak satu packing bubur ni, which would be nice for small eats, sold as instant food.  Sekali gua balik baru gua perasan yang gua sauk tu adalah bubur kacang merah.  Boleh tak nak marah?  Aku tertipu dengan kaler dark red/maroon itu. 

Tapi hari ni rezeki aku.  Alhamdulillah.  Dapat jugak bubur pulut itam.  Tadi tengahari first time aku makan kat Molek, Seksyen 7, Shah Alam.  Food is simple, tak banyak tapi kena dengan semua.  Then the 'desert bar' got eskem, pulut-pulut, kepok lekor, cucur udang...  Very laid back and simple food.  I think the place was nice and would be likely to return since they had the goreng lada ijo/cili api lauk yang aku sebenarnya suka yang amat dasat sekali. 

*burp*

Jemput makan u'olls.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...