There was an error in this gadget

Thursday, August 4, 2011

Cobaan

Watikah hari ini adalah...

I am trying on a new gadget that's not mine. Hehe.

Gua terasa amat teruja sebab dah terasa dan terbayang-baying, selain dari terasa-rasa dah di awang-awangan untuk ada satu.

Sekarang ni Cik Adik tengah tergolek-golek being charming bertaut nak cuba menjana coklat dari Atok dia. Haha. Tak. Sebenarnya dia tengah nak jugak bukak sekampit kacang yang Atok kata nak bagi Nenek. So diorang suruh dia pi carik Nenek dulu baru bukak kacang tu. Dia pergi one corner to another and said, "Tat teh pohn," so flatly that everyone else missed it!

Oh okay. Itu sajalah.

He he.

Nadia.Is.On.iPad2

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails