Tuesday 6 September 2011

With me, without me; with me, without me

Watikah hari ini adalah...

Aku sedang berasa agak melankolik.  Mengapa ya?  Sehinggakan muka ni tiada walau sepalit mekap pun.  Tiada rasa seperti mahu.  Ramai yang sudah biasa dengan wajahku yang a little fresh.  Mungkin hari ni ramai yang terus sakit dada melihatku pucat lesi dan tidak bermaya.  Begitulah ia.  Dua warna kulit bersatu.  Putih lesi dan sowo mateng.  Kombinasi yang menjadikan aku, aku.

Banyak yang perlu aku uruskan hari ni.  Dan macam mana pun, Alhamdulillah kerana tiada migraine so far pada hari ni.  All tasks are sitting at the top of my head.  I actually think that if I write them all down, the migraine will start coming again! LOL.  Oh well.

I have got things to do.  But now I'm thinking that without makeup or with makeup.  Just because I can look so different and may offend others.  I don't know why I think this way.  I'm just ultra pucat.  Let my hair down, without any makeup, put on a white cloth over me and just stand straight without a sound. 


Sumber
Yeah Beybeh!


Begitulah. 

Maka dengan ini, tamatlah sudah satu perkara. 

...Dan saya masih undecided nak pakai mekap atau tidak.  Ia terasa amat sengal sekali.  Haha.

Babai.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...