Wednesday 16 November 2011

Birthday Cik Adik Lagi!

Watikah hari ini adalah...

Semalam, Cik Adik got another party kat lumah TokMa.  Memi bikinkan kek untuk dia.  Dia gi lumah TokMa dengan segala Hello Kitty yang ada kat dalam lumah [nasib baik kitorang rationkan hanya satu kelip rambut je boleh pakai sebab kalau tidak, kepala Cik Adik dah jadi cam henfon Paris Hilton]. 


 
Ni bedekek yang Memi bikin untuk Cik Adik.
Memi meniaga apam kaler-kaler.
[Sapa nak order, sila emel kat: makankeklazat@gmail.com]


Semua orang berada di situ.


Dan masih di situ.
[Siapa boleh nampak menatang kat belakang itu?]


Juga masih di situ.
[Menatang itu masih berada di situ juga]


Dan dia meniupkan lilin itu.
[Menatang itu masih enter frame]


Masih meniup.
[Ala.  Bagilah chance.  Mak si Sasha tu nak tiup bedekek]


Dan dia foton itu kek lah...
[Ya benar, nama Hello Kitty tersebut adalah Sasha]


I somehow have got a feeling yang pilihan nama baru Hello Kitty tersebut adalah pilihan Abang Ngah.  Sebab each time ada subject pasal kalau ada rezeki adik sorang lagi, nak letak nama siapa, jawabnya yang paling paling paling amat constant adalah... "Ai suka [pause sambil senyum] Sasha"

Oh well :)  Gambar pun gegitu je.  Semua guna BB dan menumpang fon Papa and Memi.  Mak tengah buat apa entah masa tu.  Mak tak ingat. 

Apa-apa pun....  Apa yang penting?  Kerjasama!

Tengkiu Memi for the bedekek.  Tengkiu Ibu and Mama for being the ahli mesyuarat dapur.  Itu bermakna, terpaksa juga berterima kasih kepada Kakak Mun [maid aku ler tu] kerana beriya nak turut serta mengingatkan maid si Ibu ikut sekali, tetapi kami tertipu kerana tidak menau [<--- BOLEH???] dan oleh itu telah menjadi tukang cuci di dapur sensorang. 

Majulah sukan untuk negara!

Sekian, terima kasih.



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...