Thursday 17 November 2011

Hello Kitty Bedekek

Watikah hari ini adalah...

Okaylah.  I'm still on Hello Kitty fever.  Nak tengok bedekek.  Hati Mak pilu nengokkan bedekek Hello Kitty all over the world.  Sebab Mak nak semua bedekek Hello Kitty all over the world.  Pastu kang Mak jadi lagi gemuk, Mak stress, hormone go haywire, lagi gemuk, boyak dan with water rentention, terus menangis teresak-esak di parit belakang rumah. 

Huish.  Teringat pulak kat MakLong Nana.  Ayat terakhir tu, pastu dia suka.  Haha.

Well apa ditunggu lagi?  Mari-mari kita lihat bedekek bedekek Hello Kitty sedonia!



Hello Kitty Cake
Yang ni comel tapi cam geli.  Boleh?


Hello Kitty Cake
This Hello Kitty is spunky!  I like the djajam-djajam necklace.


Hello kitty purse cake
Henbeg ni pun menariks!


Hello kitty cupcakes
Tapi bila aku nampak ni, cam...  nanges ah.



Hello Kitty Cookie Platter
Tapi itu tangisan sebelum aku nampak yang ini.


Hello Kitty Pink Zebra
This is also pretty :)



But moral of the story is, kalau ko makan bebanyak benor menatang Hello Kitty ni, nanti boleh dapat penyakit. Katanya penyakit keturunan. Dia memula kena kat kepala. Dia cam, pening-pening sikit. Pastu nanti gatal telinga. Lepas tu sebab banyak benor menggaru, nanti dia keluar kulat.

Macam ni...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



AUMMM!!!


Hello Kitty nail art
Bukankah aku berkata benar?
Haha.  Memang sungguh menarik kan? 
Erm.  Korang agak-agak, boleh lepas tak guna inai cenggini?


Cemana pun aku berasa sungguh teruja melihat semua ni. Nasib baik mekanan, dan bukan benda simpan. Itu, memang aku menggelupur yang amat. Ada dah terjumpa gambar-gambar produk demikian. Akan tetapi, kalau aku post di sini, itu adalah penyeksaan diri namanya. Jadi tak payahlah. At least not for now. Then again, after looking through all creative creations ni, aku terjumpa satu.

Yang ini, walau bagaimanapun, however...
Aku rasa....
Perkara yang mostly akan terjadi adalah...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

...mungkin akan disimpan sampai berkulat!!!
Sebab tak sampai ati nak makan, boleh???

Hello Kitty bento
Pandai betuuuullllah mereka-mereka mereka ini kan?



Dah okay, tata titi tutu... *muah*

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...