Sunday 4 March 2012

IPadding

Updated: Reformatted sebab the auto-speller did attempt to kill me.  Huh!

I have got my LITTLE SISTER'S iPad in my hands.

Yes, little sister ya.

Got reason that I had those words in caps. Dan saya yang mencuba. Meniap macam apa tah sambil mendengar lagu yang tak boleh blah, 80's, yang macam nak mampus tak tau apa yang patah hati sangat sampai aku pun tetiba terasa patah hati nak gantung diri terus. Hish. Kenapa ya? Rengsa jiwa sampai nak garuk telinga sampai berdarah pun ia akan tetap terngianga kadar tragic forever.

Well okay. The auto speller is killing me. So does this mean that. Have to write the rest of the entry in english?

I guess it does. Dah. Make me tired lah like this.

I see you later!

Nadia.is.iPadding

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...