Thursday 12 April 2012

Aloha

Watikah hari ini adalah...

Dalam minggu ni, dah dua orang reminded me yang aku dah lama tak apdet blog.  Ya.  Ternyata bahawa kenyataan tersebut adalah nyata. 

Bukannya tak mahu.  Takde mood la kut.  Itu, dengan takde masa.  Mood to yang lagi penting kut.  Tapi kalau ada mood tapi masa cam sontot gila, sama je seperti mempersontotkan diriku sendiri.  Itu mood tidak akan selari jua.  Jadi secara summary, masa telah mempersontotkan mood aku.

Sesungguhnya selama tempoh 2 minggu aku adalah sesangat beyach orangnya.  Gila orang tak berani nak pijak aku.  Ye ke tak berani nak pijak?  Baru diorang nak approach, aku dah sula mangkuk-mangkuk tersebut.  Siapa suruh jadi mangkuk?  Aku pun turut dimangkukkan sekali tau dengar nyoknyak nyoknyak berbagai engkorang tau.  Jatuh IQ aku by 10% setiap kali aku mengetahui tentang perkara-perkara yang berkaitan tau.

Walau pun aku boleh je nak berceloteh ni, aku tak rela ditinggalkan ofis sensorang sebab semorang dah nak balik dah ni. 

Oleh itu, babailah hendaknya.

Nadia.Is.TetibaLapar

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...