Monday 9 July 2012

Inconsistency Gives A Duck

Sungguh tiada consistentnya aku dengan para entries. Tidak. Aku tidak lahanat. Tak baik u'olls. Sepatutnya kita mendoakan perkara yang baik-baik sahaja. Namun, lately ni aku agak terkesima kerana mulutku ketika ia dibuka adalah seakan mulut pondan yang tidak dapat disekang. Ye kengkawan. Tajam-tajam sinikal jadinya. Tapi aku ni pompuan. Kalau aku pondan, dah lama orang lepaskan kerana kepondanannya. Tapi aku pompuan. Jadi kejinya lebih begitu. Maka jadilah mulut so biyach!

Haish. Dah lah dah nak masuk Ramadhan. Apa nak jadi ngan aku ni. Mulut ever ready. Ada kawan yang menggelarkan aku, fomfuan lima tulang belakang. Hahaha. Teruja jugak Mak dengar sebab Mak kan all lifetime asik welkam mat je.

Tak pasal-pasal juga terguris hati I. Nak begaduh cam laki bini. Sentap sentap sentap terketap last-last aku pulak yang salah. Hello... Kalau bukan dijadikan isu tentang your 5 minutes of fame for something yang bukannya pun kau yang usahakan, boleh tak jangan cakap banyak?

Well, susah ke nak bekerja togeder-geder ngan akaks ni? Tak susah. Especially kalau ko ada otak. Bila ko emo lebih tanpa sebab yang logik, silalah ke tepi. I'm not a pujuk-er. I'm soooo not tukang tuam ego tu. Silalah jejak-jejakkan kaki tu ke tanah sikit. Buruknya bila awak yang buat perangai.

In view of things, aku rasa aku nak cubalah ke mana-mana. Penatlah rasanya nak bekerja. Seriously.

Shaiz. Lupalah nak gi bayar deposit untuk makan esok!

Eeeeeeeeee.... *berguling berguling berguling berguling berguling*

Nadia.is.... Do I give a duck?

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...