Sunday 1 July 2012

LOTR and Zalora

Watikah hari ini adalah...

I get to use the lappy now that the boys gi tido rumah kazen and Cik Adik has fallen asleep at this time.  Suami dari tadi dok melayan LOTR yang mana aku rasa cam...  takpe lah.  The last, I really wanted to finish the trilogy walau ketika itu aku adalah preggers dengan Cik Adik dan aku adalah TAKUT GILA nak tengok, tapi nak kena tengok.  Ooooh...  Itu kut gak nya Adik sekarang ni will PUT HERSELF TO SLEEP each time kitorang masuk tempat moowie (that's what Abang Ngah and Cik Adik calls it).

Since I have full access to the ponpitter (computer, mengikut kata anak girl aku tu), I looked through Zalora. Boleh tak nak stress?  Non of the tops are workable with my badan.  Nak gi Flow, for sure my monneh will oso flow like crazy so that means my air mata oso flow berdarah bikos have to go out the shop without anything to buy bikos duit lebih berkat untuk susu anak.  Or, lari sambil pegang baju and say, "My precious!" kat depan kedai.  Gila adegan tak blei blah walau ia mungkin berlaku. 

Well, itu je.  Bengang tengok the website.  But then again, kalau badan aku kerempeng pun rasa-rasanya selai dua je kot yang aku mungkin boleh beli off Zalora.  Sebab designs dia cam, sakit ati.  Tah cemana tah.

Ok.  Have a nice wiken.

Nadia.Is.FallingAsleep 

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...