Saturday 8 September 2012

Jumaat Malam Sabtu

Watikah hari ini adalah...

Hari ni ofis buat large scale punya raya event.  Aku terpaksa tidak hadir.  Bukan suka-suka tidak hadir.  Bersebab musabab.  Kerana seperti yang aku telah terdetik dalam hati, kitorang akan tersadai di hospital hingga wiken yang mana itu adalah tepat sekali.

Aku tak paham kenapa badan aku ni agak berbeza sejak hampir bermastautin di hospital ni.  Jap jap kang lapar.  Bukan lapar sikit yang selesa tu tau.  Ni lapar yang...  LAPAR 2094x persegi punya lapar.  But itu hari pun Moonster kata sebab aku dehydrated kot.  Ye la.  Betul tu.  Entah kenapa dok sini tak teringin sangat nak minum air.  Mungkin sebab sejuk sangat kot.  

So kita tengok je lah results for esok.

Nak pergi beraya pun sebenarnya aku agak...  gusar.  Sebab takut nanti bebudak ni tak sihat balik.

(Kenapa tetiba terbayang GCB???  Ko sedar tak sekarang ni dah 2:25 pagi buto???)



Nadia.Is.Lapau

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...