Thursday 13 September 2012

Turning 36

Watikah hari ini adalah...

Today is my 36th birthday.  Yes, I am a year older but I may not be a year wiser.  Betul apa...  Apa barang nak kata tahun ni aku lebih pandai dari tahun lepas?  Aku masih reti nak masak asam pedas pesen 3 tahun lepas gak.  Aku masih tak reti-reti nak bancuh milo without using sachet.  Haha.

Sepanjang bulan Syawal ni so far aku adalah terduga dengan kesihatan ahlil-ahlil keluarga dan diri sendiri.  The kids got sick, I got sick, then my husband, then was little girl; and another turn for the boys when dedua orang tu duduk spital for 6 days straight throughout last week, then now back to me.  Like a lot of circle around roundabouts serata Shah Alam lah, I would say.

Saya tak banyak nak berkata apa-apa selain dari saya bersyukur saya masih dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki untuk masih bersama keluarga dan masih sihat untuk mencari rezeki.  I still have got one CikiMangki yang tetiba je nak manggil aku "Mummy".  I still have one big cat yang whenever I feel sh*tty, he'd just hold me and make me feel like a World Class Mum.  I still have one little guy who'd make sure I feel safe dengan begitu ironi sekali. 

On Tuesday, I was on MC.  I just had to sleep and sleep and sleep.  Tak larat.  Then this Little Girl Mangki would go dengan gedik-gediknya, "Mummy!  Mummy!"  So Mak engko ni pun gi la pacak kat pintu bilik dengan blur-blurnya...  where sadenli the Mangki declares, "I WANT MY MUMMY!" dan terus ketika dia memberikan mantra tersebut, dia dah elevate dirinya atas sofa dan melayang flying fox terus melekat kat badan Mak...  (Where does she get that from???)

Well, I am still under the weather.  So I don't have much to say aside of disappointing my sisters-in-law without any much cut cutting even for fun.  I tak rasa best sedap badan, you know?  Kelakar pun kelakar yang hahahatepapetahminahni... 

Hmm.

So this is it from me.  The girl who is 36 today.



Nadia.Is.Older

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...