Monday 8 October 2012

Mysterious Dream

Watikah hari ini adalah...

There was one night yang aku mimpi dan asik terjaga-jaga throughout the night after of the mimpi.  Mimpi berjumpa dengan artis.  Boleh kah?  Boleh lah.  Cuma jelmaan artis pilihan tu yang macam...  Kenapa bukan Tom Cruise ke...  Matt Bomer ke...  Kenapa yang ada tu adalah...  Pierre Andre...  Ok.  Sila ko gelak sampai pensan.  Sampai hati ko.  Sampai hati aku mentara tulis ni pun nak gelak sebab dia adalah dia.  Tak baik akak.  Ye, sampai juga hati aku sampai aku telah menghukum diri sendiri throughout the dream sebab mimpi tu macam aku (bini orang ni) ada affair ke apa dengan Pierre Andre tu.  Ye, sila ko gelak sekali lagi.  E.  Jahat. 

Pastu aku al-musykillah nak tau apa maksud mimpi tu.  Ye lah.  Dah la affair...  Hukum diri sendiri lagi...  Takut dengan itu api neraka.  Tapi bila aku google, ini tafsirannya:

300. Mimpi melihat aktor / artis : Akan mencapai sesuatu yang luar biasa.
   
Wow.  Gilo ko.  Aku tatau aku yang gilo ke tafsiran tu yang gilo.  Yang aku tau, jiwa aku dah merayau-rayau for the past week; termasuklah hari ni.  Kalau jiwa tu ada kaki, dah memang aku confirm jiwa aku dah berjalan sampai Afrika kat-kat Sudan tu. 

So ni, aku google pulak kalau mimpi hukum diri sendiri.  Tapi aku dapat yang macam kat bawah tu je:

Jika anda bermimpi di hukum bermakna sebaliknya yaitu anda akan tinggal dengan tak punya gangguan apa-apa.

So, kalau aku telah menghukum diri sendiri?  Aku akan tinggal dengan tanpa gangguan ke?  Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...

Aku rasa, aku mulai fahami sesuatu.  (Tetiba bertutur dengan slang Indon)  Ia adalah sesuatu info milikku.

Eh.  Udah-udah take five.

Assalamualaikum.



Nadia.Is.Cute

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...