Thursday 20 December 2012

Seriously Pissed

Watikah hari ini adalah...

Mood rencana ini adalah garang, pain in the heart dan gigit telinga dia sampai putus.


Picture Googled HERE


Menyampah sebab aku takleh nak tulis mengapa aku angry tahap ni.  I AM PISSED.  Sebab aku rasa segala contribution and whatever factor that I have given selama ni diberikan kembali dengan mengatakan aku tak memberi apa yang diperlukan.  F you.  You're such a FSAH.  I have to put up with whatever tahapekebenda menatang ko yang so petty, penting dan selfish semua-semua itu.  Aku buat bikos itu adalah sesuatu yang perlu. 

Dan mendatangkan waktu nak bukak sekolah.  Ini yang diberi.  Aku bersyukur apa yang ada.  Tapi mungkin macam, tak redha kut yang buat aku rasa meluap-luap dengan bakulan kata-kata pissing rentan series terbaik. 

Aku marah sangat. 

Marah.

Maraaah.

Marah sangat bila teringatkan saat kita bercengkerama tempoh hari.  Dalam satu bangunan tu, segala apa yang besar yang dapat aku buat, ko pentingkan perihal lain yang kecik macam...  Yang leceh-lecehlah.  Pastu expect jiwa aku ni dibahagikan sama rata tapi sebenarnya ko nak hati aku ni dan tak suka aku dipecahkan.  So, can you please make up your mind?

Ya.

Aku marah, aku marah, aku marah.

Mungkin bukan rezeki aku.

Walau aku sudah memberi dan memberi.  Mungkin aku tak memberi apa yang ko mahu.  Tapi aku telah banyak clean up your FS yang sangat durjana tahap FSnya. 

Subhanallah.

Astaghfirullah.

Tahan napas.  Kira sampai sepuluh.

Alhamdulillah.

Let's take it on.  Just like a friend said; for an elephant's worth of an issue, take one slice at a time.  It'll be gone in no time.




Nadia.Is.Pissed

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...