Tuesday 24 February 2015

Wazzat

Watikah hari ini adalah...

Okay. Hari ni Mak ada feeling-feeling hanjeng betina. Wazzat? Oh well, feeling-feeling very the biyachi.  Tastes like chocolate.

Aku dengan mengantuknya kat sini, dengan terberangan, dengan bila orang panggil discussion I go, 'WTH...' with good reason, and I am constantly tired these few days sedang semalam nak singgah sekolah ambik anak pun aku dah terjuling-juling bijik mata and just had to cancel.  Takpe.  Diorang balik sekolah memang naik van pun.  

What is wrong dengan bila orang mintak ko berikan statement yang memang ko nak kena serender kan setiap bulan, dan ko tak buat?  What about ko requirement benda-benda yang sampai bila ko explain pun rational kehendak ko tu pun boleh membuatkan aku berdiri kecik mata sampai ko tanya aku mengantuk ke?  And what about aku tengok meja dan terus masih tiada rasa untuk menyelesaikan apa-apa.  Hei.  Siapa yang tepape ni?  Aku pun sama je terjoin perangai cam tak leh pakai gak.

Kawan ambik kesempatan.  Then baru tersedar yang aku terkena lagi dengan kawan.  Aku lagi berperasaan lahanat sebab aku telah ikut arus orang itu.  Aku kena sampai 2-3 orang sekali je rasanya. Sekali taji, 3 ketuk aku kena.  Hish.


Comel tak bila Achik buat muka konfius?
Eh jangan cakap...
Sebab yang pompuan ni confirm bukan Achik ni...



Takpelah.  Ni confirm kifarah.

Terima je lah dengan redha.




No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...