Friday 3 April 2015

The Adventure of Backpackerbusuk and Friend

Watikah hari ini adalah...


Credit: backpackerbusuk
(I hope you don't mind Fatt.  I just love your blog!)

Aku telah dirungkai oleh blog journal backpackerbusuk yang gila memberangsangkan.  Lebih baik mengalunkan sektor-sektor tak terhadam otak ini dengan berangan dapat berjalan macam Fatt. Rezeki dia jadi explorer and adventurer.  Semoga dia dilindungi dan dipermudahkan urusan pejalanan dia dan kawan-kawannya sekali.

Dengan ini aku telah berasa berkobar-kobar untuk membuahkan suatu penulisan dalam Bahasa Malaysia sebaik boleh (walau pun I think in English).

Terkesan.

Then I went jumping back into my own blog.  Aku pun telek my side bar.  I tewl you, semua blogs mereka-mereka itu adalah berabuk.  Jenis kalau tiup 2x sehari selang 3 hari seminggu pun takkan hilang habuk diorang tu.  Setahun kot tak update.  Engkorang ni dah kenapa?  Dah beranak lagi ke apa?  Aku pun ada gak waktu tersengguk tapi idok le sadis gitu.  Buat pakatan beramai-ramai pulak tu.  Terus akak ni terasa left out.  Aku ni dah kenapa tidak bersama mereka juga...  Kata blogger. Stick la togedegede i'olls ni...

Baiklah.  Aku pun dah tetiba mengantuk.  Dah hujung hari.  Dah habis waktu shift bekerja.  Tapi belum habis tugas untuk checking details in work.  And aku akan tiada di opis bila Senin mari (when Monday comes).  Dateline submission is on Monday.  So... 

Begitulah.

Babai.


Nadia.Is.Adventurous (in her own mind)

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...