Updated: Reformatted sebab the auto-speller did attempt to kill me. Huh!
I have got my LITTLE SISTER'S iPad in my hands.
Yes, little sister ya.
Got reason that I had those words in caps. Dan saya yang mencuba. Meniap macam apa tah sambil mendengar lagu yang tak boleh blah, 80's, yang macam nak mampus tak tau apa yang patah hati sangat sampai aku pun tetiba terasa patah hati nak gantung diri terus. Hish. Kenapa ya? Rengsa jiwa sampai nak garuk telinga sampai berdarah pun ia akan tetap terngianga kadar tragic forever.
Well okay. The auto speller is killing me. So does this mean that. Have to write the rest of the entry in english?
I guess it does. Dah. Make me tired lah like this.
I see you later!
Nadia.is.iPadding
Sunday, 4 March 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
7 Tahun
Watikah hari ini adalah... My goodness. Lama gila tak teringat at this blog. I wonder if people still visit here, lol. So, by now, a lot ...
-
I tried something new. I finally got to wax my underarms for the first time, professionally done, a few months ago. It felt lovely knowing...
-
Watikah hari ini adalah... Welkam 2020. Pelbagai jenis emosi berbait, berbolak-balik dalam tempoh berapa bulan ni di tanah airku M...
-
Watikah hari ini adalah... Semalam aku hadir ke opis guna cimata lama. Frame kaler brown. For the past 2 years ni cimata aku ni silver. ...
No comments:
Post a Comment